10 December, 2009

Warga TM sekalian,

Tahun 2010 pasti menarik bagi kita semua! Projek Jalur Lebar Berkelajuan Tinggi yang akan dilancarkan pada Mac tahun depan, sering disebut-sebut di kalangan masyarakat di seluruh negara. Pemacu utama masa depan Syarikat kita ini akan meningkatkan daya hidup digital dengan menyediakan ‘High definition TV’, sembang secara langsung tanpa gangguan menerusi video, e-pendidikan, e-kerajaan, muat turun filem dan muzik yang laju serta pelbagai lagi.
Sebagai Warga TM, sudah tentu kita berbangga menjadi sebahagian daripada detik bersejarah ini dan menyaksikan Syarikat kita menjadi tumpuan ramai di peringkat nasional. Memandangkan saat-saat ini amat bermakna bagi kita semua, kami ingin menjemput anda semua untuk menyertai peraduan “Namakan Projek HSBB”.
Anda cuma perlu ikuti tiga langkah mudah ini:
Fikirkan nama sama ada dalam Bahasa Malaysia atau Inggeris yang paling sesuai sekali dengan personaliti dan janji yang berkaitan dengan jenama kita tanpa menyebut Streamyx. Cadangkan nama yang mencerminkan gaya hidup masa kini dan juga membolehkan warga Malaysia mempunyai tanggapan berlainan mengenai TM.
Sediakan rasional bagi setiap nama yang dikemukakan.
Hantar melalui e-mel kepada gcc@tm.com.my selewat-lewatnya pada jam 5:00 petang, Jumaat, 11 Disember 2009.
Hantarkan seberapa banyak penyertaan yang anda mahu dalam Bahasa Malaysia atau Inggeris dan menangi dua tiket melancong ke pulau Bali yang indah. Anda mungkin menempa nama dalam sejarah kerana memberikan nama kepada projek yang bersejarah ini!
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Nurul Aina Nadzir di 03-22401154. Ingatlah bahawa tarikh tutup peraduan ini adalah pada jam 5:00 petang, Jumaat 11 Disember 2009. Jangan lengahkan masa dan hantarkan penyertaan anda sekarang!

Kami menungu penyertaan anda!

Bagi pihak Group Marketing
Komunikasi Korporat Kumpulan
Telekom Malaysia Berhad

No comments:

Post a Comment